Jak vyučovat softwarové umění na univerzitě?

17. 4. 2019 — 24. 4. 2019

Dům umění

Umělci

Adam Franc, Monika Szűcsová

Prezentace děl, která vznikla v rámci oboru Teorie interaktivních médií (FF) a Katedry výtvarné výchovy (PedF) v podzimním semestru 2018. Díla jsou výsledkem propojení teoretických i praktických dovedností, které studenti získali a demonstrují rozmanité přístupy k tvorbě a reflexi softwarových děl. Přednáška nejprve představí samotný pojem softwarového umění a jeho historii a poté se již bude věnovat analýze jednotlivých děl a představení odlišných přístupů, které studenti zvolili při tvorbě svých děl. Projekt přináší jedinečnou příležitost nahlédnout umění nových médií očima studentů uměnovědného oboru.


Dům umění

Malinovského nám 2

Brno

Vernisáž: 24. 4. 2019


Zavřít
Loading...
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.